2009/02/04

Jo just det

Skickade in hans namn igår!

Ozzy Viggo Havsstierna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jippii!!! Du fick ta namnet Ozzy:-D
Jättefint!!!
Kram Mirka

Unknown sa...

Japp han vek sig

Anonym sa...

Så du fick som du ville i alla fall. Grattis :-)

Jättefina namn han fått killen. Enda nackdelen är möjligen att tilltalsnamnet inte är först, men det är kanske en bisak. Min son har sitt tilltalsnamn som andranamn och får ofta post till det första namnet, blir uppropad med det hos läkaren och så. Lillasyster fick tilltalsnamnet först sen :-)

Unknown sa...

Alla mina barn, jag själv, maken, mamma mfl har tilltalsnamnet som nr 2. Jag har istället problemet att mina namn inte får plats så barnen fick korta. Jag heter Birgitta Veronica Elisabeth Havsstierna försök att få plats med det när det är rutor som man ska fylla i namn. Men att få post i namnet Ozzy är ju hur coolt som helst