2009/02/17

Inget fungerar som det ska

Jag har tydligen världens otur vad gäller e-post i mobilen. De tär ju superbekvämt att kunna blogga med e-post istället gör att logga in och dessutom kan man ju skriva långa inlägg med e-post vilket man inte kan i mobilen när man loggar in då är det ganska begränsat. Prövar just nu Googles G-mail men det verkar inte som om inläggen kommer fram. Min vanliga e-post vill bara ta emot mails inte skicka i mobilen vet inte vad som är fel. Har visserligen inte orkat kolla upp det heller. Men fördelen med mailen är oxå att man kan dra iväg bilder även om det kostar en liten slant så slipper man koppla ihop mobilen med datorn för att lägga över bilderna. Framförallt när jag bloggar på www.dagbarnsliv.com .

Så kanske kommer det ett inlägg från cyberrymden när man minst anar det. Nu ska jag käka ägg

2 kommentarer:

Barbro sa...

Jag kan inte sånt där men du skuklle ju kunna höra med min Emil.... han jobbar ju på google med just g-mailen så han kanske har förklaring, om inte annat kan det vara nåt problem de inte uppmärksammat och kan behöva fixa till.

Vill du så maila, eae@eae.net. Han finns också på FB bland mina vänner...

Unknown sa...

Det ska jag nog göra för det ska ju fungera hela tiden inte bara ibland