2009/02/24

Utmanar och blivit utmanad

Har via Barbros blogg blivit utmanad att lägga ut 6e bilden i mitt 6e album och skriva lite om den så här är den



Det är Lowa som bebis och ligger i babysittern, hon har samma bistra utseende då som nu och tankarna är väl säkert vem hon ska döda härnäst

Jag utmanar nu

Marie

och
Christina
och
Mirka
och
Hanna

Som är de enda jag vet som bloggar och läser min blogg och som Barbro inte redan utmanat.

Obs jag har fyllt på med Mirka och Hanna som jag helt glömt bort fast jag läser deras bloggar hundra gånger om dagen i hopp om att det ska stå nått nytt där

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjätte bilden i sjätte albumet? Hur räknar man ut det? ;)

Unknown sa...

Men shit du kan ju vara med oxå och Mirka med. Jag har alla album på hårddisken och tog det i datumordning som var nr 6

Barbro sa...

Jag visste inte heller varifrån jag skulle räkna, men tog mitt 6:e album i datumordning sen jag skaffade just denna dator och sen sjätte bilden i det albumet.
Fast vad jag förstått så är det en del som räknar baklänges, eller tillomed en bild från 6/6.... så man behöver väl inte ta det på så blodigt allvar.

Unknown sa...

Jag tyckte det var kul för jag kollade inte på bilden innan jag la in den utan först då såg jag vad den föreställde. Men nu föreställer ju alla bilder något av alla barnen så det var ju inte så svårt att räkna ut. 6/6 är ju dessutom vår bröllopsdag så jag skulle kanske ta en bild från det med