2009/02/02

Nytt årskort

Tog en promenad efter jobbet och fixade nytt årskort på gymmet. Drygt 3 veckor sen jag tränade och jag håller på att krypa ur skinnet. Så på onsdag har jag bokat mig till ett kortpass spinning för att komma igång och en timme borde Viggo klara sig hemma med pappa utan mat om jag ammar innan jag drar och tar bilen bort. Kör jag bara styrka kan jag ta med honom.

I morgon fm kommer vår BVC tjej hit på hembesök. Det lär bli många barn som vill visa henne Viggo.

By the way det blir Ozzy Viggo gubben vek sig

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad skönt att börja träna. Jag är lite osäker när jag får börja träna igen. Har börjat ta promenader och tänkte köra lite crosstrainer så fort jag inte känner något av såret. Har läst att man inte får styrketräna på ett halvår efter snitt. Det är ju galet länge, jag vill börja NU.

Unknown sa...

Tror du känner själv med styrkan men kör kanske inte tunga benböj, rodd med stång och sånt som ger hårt buktryck