2009/02/24

Jäkla förkylning att inte ge med sig!!

Är så trött på att den håller i så hårt och vägrar släppa taget. Först snuva och det kan man ju leva med men det byttes av halsont och nu en jäkla hosta. Är ju inte ensam hela landet verkar lida av samma sak men man blir ju smått galen av att inte få bli frisk så man kan träna som man vill.

Körde ett långpass i söndags med 45 min styrka i gymmet, 45 min core och 30 min spinning helt utan problem men på kvällen när jag la mig kom hostan. Jobbigt och slemmigt. Så igår blev det ett pass styrka för spinningen skulle bara hostas bort och idag tar jag träningsfritt.

Om inte gubben ska jobba kväll i morgon (man vet inte riktigt säkert hur de planerar ibland på hans jobb) så kanske att det går att träna i morgon men det blir nog hemma träning annars. Ska få tid att leka med min WII Fitboard men man får ju inte tillgång till den för alla barnen tar över. Jag får väl gå upp kl 5 på morgonen om jag ska hinna men de tär ju bra att barnen använder den för det är ju träning för dem med och även om man inte tror det så är det jobbigt och man jobbar hårt med balans och coremuskulatur. Ser fram emot att testa både styrkeprogrammet och yoga delen. Saknar min yoga men det blir ingen mer på vårt gym eftersom intresset var för litet :( Synd men jag vill inte gå någon annanstans för jag orkar inte flänga runt och jag har så mycket med mitt styrkemål att göra att yoga får komma i skymundan. Vill ju i första hand komma tillbaka till toppformen men det är väl som alltid jag går inte ner i vikt förens jag slutar amma men man blir ju stark på insidan iaf.

Titta vad Viggo gillar sin fäll, somnade efter en kort stund på mage

Inga kommentarer: