2009/02/26

Sinar på kvällarna

Nu måste jag bli av med den här förkylningen så jag kan gå och träna som jag vill. Är jag hemma så vill Viggo tutta hela tiden jag får knappt lägga ifrån mig honom, det är ju det där med att klippa navelsträngen....

Går jag iväg mina 2 timmar på gymmet hinner jag ju fyllas på och han slappnar av och behöver inte hålla koll på vart jag är hela tiden. Jag får inte lägga ifrån mig honom från det att dagbarnen gått hem för det blir ett jävla liv då. Nu gav jag honom en flaska med mjölk från frysen så jag får fyllas på lite och han får vara nöjd ett tag men så vill man ju inte att det ska behöva vara. Vill ju amma alla måltiderna men maken till tuttig unge har jag aldrig varit med om och då är jag ju endå mamma till Lowa.

Men så länge det bar aär bröstmjölk som komme ri honom är jag nöjd

Inga kommentarer: