2009/08/12

Borde kanske köpa en lott?

Idag är jag glad, skulle köpa hundmat men de hade inte 15 kg säckar av
den sort jag ville ha så jag tänkte ta 7.5 kg för 345 kr. Sen sa
tjejen på butiken att det fanns uppfödarsäckar 20 kg för 399 kr. Fatta
vilket kap!

Tandläkaren på em och med tandvårdsförsäkringen blev det 300 kr
billigare! Men fattar ni det händer liksom inte mig.

Det är ju Lottodragning idag så kanske att det är min tur annars borde
jag nog köpa en Triss.

Inga hål eller tandsten iaf men får som belöning sitta en timme i
bilkö. Fatta de som sitter i den här skiten varje dag det är fan
sjukt! Just nu 30 min mellan råsunda och ankdammsgatan det är helt
galet och jag som trode tag skulle bli jättetidig till gymmet men nu
sitter jag här surandes och sen.

Avskedskalas med killarna idag, tungt i hjärtat efter 3.5 år

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: