2009/08/09

Vad fort det går

Det har hänt massor med Lowas utveckling över sommaren, det är som om
hjärncellerna fördubblats och hon blivit så stor och förnuftig. Pang
sa det och samma va det med Mimosa i samma ålder. Tjejernas lekar har
förändrats och de har så mycket ut av varandra att vara så nära i
ålder. Viggo stackarn lär inte få något så tätt syskon kanske blir det
inte ens några fler barn som det känns idag men man vet ju aldrig när
bebisnerven ropar igen.

I skogen nu på fm och tränar lite sök med Sune. Jag och småttingarna
är ute själva för gubben jobbar. Tar Viggo i bärmesen så turas
tjejerna om att gömma sig bakom träd och så får Sune leta med blandade
resultat.

Måste träna bort den sockerkoma jag försatte mig i under gårdagens
vingummi intag. Gissa om jag va hög som ett höghus, hua.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: