2009/08/01

Hmmm

Jag brukar inte bli irriterad på folk som betyder nada för mig men en
gubbe på gymmet är så jävla fräck att jag inte kan låta bli att vilja
dra en hantel i skallen på honom varje gång vi tränar samtidigt. Inte
nog med att han alltid ska lägga sig i vad man gör (spelar ingen roll
om man har pt med) han kan helt enkelt inte hålla käft. Den här mannen
med familj har väl tränat där sedan gymmet va nytt för tusen år sen
och har egen nyckel in. Han borde dock ha nyckel till sin glappkäft
oxå. Han är som sagt inte sen att påpeka även små viktuppgångar etc.
Idag kläckte han ur sig typ "jaha det är dags att komma iform igen".
Ok jag är inte smal, har 10 kg till vikten jag hade när jag blev med
Viggo men jag är starkare och lyfter tyngre än innan och så jäkla
överdrivet fet ser jag väl inte ut?

Tänk vad den mannen måste tänka över de som är tjockare än mig och
framförallt otränade. Vågar knappt tänka på det. Hans ideal hos
kvinnor är gymnast typen eftersom familjen är gamla elitgymnaster. Men
jag har inte den kroppstypen jag är byggare och inte ligga och kräla
på golvet typ. Hatar sånna fördomsfulla människor. Grr. Dessutom
tränar jag så gott jag kan och nu tar jag även ett extra tag vad
gäller vikten. Har startat en separat blogg för det så ni slipper en
massa sånt tjat här. Ska lägga upp en länk men annars är adressen
veronicas.viktsnackshoppen.se vill du också ha just en sån blogg i min
shop/på viktsnack.se hör av dig.

Nåväl bilder kommer när blodbadet är över

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slå ner honom.
Å

Unknown sa...

Ska träna upp Viggo så han kan gå och sparka gubben på smalbenet den dag han går med rullator. Sen kan vi komma där och säga att han borde skaffa lite starkare ben så han håller sig stående :@