2009/08/03

Tänk vilken debatt

Ganska otroligt egentligen vilken debatt det blivit om spikmattorna.
Nu menar jag inte olika företag emellan om huruvida någon kopierat en
annan eller inte utan hur läkemedelsbranschen hoppar ur skorna.

Det är ingen hemlighet att jag tror på naturmedicin, människans
förmåga till självläkning och all den mångtusenåriga läkekonsten från
öst. Att spikmattorna inte botar sjukdomar är även jag på det klara
med men den löser upp knutar som stör det normala blodflödet i
kroppen. Att få en ökad blodcirkulation ger inte bara avslappning där
du sover gudomligt skönt det får din kropp att snabbare återhämta sig
vid bla stress. Men läkarna säger det är bluff, ta en alvedon och
gynna läkemedelsindustrin. Jag tar oxå alvedon när inte tid finns att
lägga sig 20 min i lugn och ro på spikmattan för finns tid är
ingenting bättre mot huvudvärk, stela leder, mensvärk, stress , knutar
som är spända jag faktiskt all smärta som man kanske annars tar
tabletter för.

Kalla det bluff om du vill men inte innan du testat. Och du jag lovar
dig är du inte beroende efter en veckas daglig användning är du en
pillertrillare av rang som vägrar acceptera det faktum att det
hjälper.

Tänk vad mycket smärtstillande och sömnhjälp du sparar in pengar på
när du istället köper en "spikmatta" för mellan 300-700 kr beroende på
märke och storlek

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tror nog att de är bra, min syster älskar sin!

Själv kan jag inte, min hud är för känslig så även med tröja emellan svider det för mycket.. Jag vet att det är sånt som ska bli bättre efter att man använder den fler gånger, men jag kan verkligen inte.. Å andra sidan gör det ju ont på mig ibland när någon bara smeker lätt över axlarna, så jag antar att det är lite annorlunda.. ;)

Unknown sa...

För dig skulle den ju annars vara superbra för att få igång cirkulationen.

Testa någon gång när du inte har ont