2009/08/29

Lite besviken, men bara lite

Såg på Twilight igår och som vanligt när man vet hur allt är i boken
blir man lite besviken när vissa delar saknas. Just det jag saknade va
mer detaljer kring hur Bella sticker från Alice när hon tror att
hennes mamma är vampyrfånge. Hela den biten var förkortad men det gör
inget. Ser grymt fram emot fler filmer.

Plockade svamp i em, älskar att va i skogen på hösten. Doften,
färgerna, bären och svamparna vem kan motstå det?

Vet ni vad jag läste i AB idag. Att man kan bli sönderstressad av att
blogga, hänga på Facebook och liknande. Att man får sånna krav på sig
att uppdatera för andra att man stressas sönder. Och jag förstår att
det kan va så därför fotobloggar jag om jag inte har nått att berätta.
Kan ju alltid slänga ut lite bilder på det som händer.

Har köpt en dyna till in till Viggos rum så han har en kingsizebed för
sig själv. Nu kan man ligga och mysa tillsammas men även gosa vilande
dagbarn. Ska visa bild

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: