2009/08/04

Munspelsmusik kl 04

Vet ni hur orättvist det är är barnet som somnade vid 17 tiden igår vaknar kl 4 och ska spela munspel och se på Smurfarna? Det är bara att blunda och hoppas att lite av sömnen man fått i sig gör en pigg. Tog ut Sune kl 4 när jag iaf var vaken så blev det inte så stressigt sedan.

Gick upp kl 7 drog ut på det så länge jag kunde och tänkte att idag ska jag väga mig. Faktiskt fick jag bli glad vägde ju 87 för drygt en vecka sedan och i morse 83,9 alltid nått på väg tillbaka till mig själv. Har inte riktigt beslutat vad min målvikt ska bli men jag tror inte under 75 kg kanske 77 . Funderar på att boka tid för en Bodpod så jag kan se vad som är fett och vad som är muskler för att mer exakt besluta vikten. Vill inte förlora allt jag byggt så hårt på bara för att nå en viss målvikt. Ska tighta till mig runt midjan ca 10 cm det är ett mål iaf då är jag tillbaka i rätt stl och sen spelar inte vikten så stor roll.

Nu ska jag se till att såsen till fisken blir klar. Det blir Flundra i tomatsås med quinoa och grönsaker.

Inga kommentarer: