2013/02/25

Åter igen måndag

Vägningen i morse va ingen hit känner mig fortfarande proppad från gårdagens middag och inte ens linfrön har fått igång den. Får ta det i morgon om magen vaknat till. Blir så hård i magen av kolhydrater så helgens föda får passera sen väga

Soligt och härligt ute idag nu finns det hopp om att våren ska komma. Äntligen börjar barnen längta ut igen

Lasagne till lunch jag loggar det så gott det går men hamnar på plus ikväll efter all mat är intagen. Behöver mat just nu känner jag samtidigt känner jag mig uppblåst av alla kolhydrater får skärpa mig lite utan att bli tokig i huvudet . Vill inte ha för lite kolhydrater så jag bara är sur hela tiden hela jag måste fungera

Apropå sur idag höll jag på att bli tokig på en deltagare på ett av mina pass. Ibland förstår de inte hur mycket de stör med sitt pratande, stånkande om att det är jobbigt , störande för andra tränande och ställer sig nästan på mig när jag försöker prata. Så störigt att man skulle vilja ryta till ordentligt vilket jag hade gjort om det varit barn men vuxna borde ju fatta själv när de stör .

Dagens bilder










- Veronica

Inga kommentarer: