2013/02/12

Jäkla vader att va envisa!

När man är taggad att börja trampa steg så är man smidig som ett kylskåp för att vaderna är stenhårda sen lördagens Bokwa kurs. Tänkte göra intropasset ganska lätt med kanske 5 olika "steg" men inte till något jättehögt tempo och inte med de svåra B och J det får vänta tills jag själv är bekväm med dem. Fick iaf mitt diplom idag :-)



Musiken är nästan klar ska bara kolla in den musik som erbjuds via Bokwas program . Man mixar den hos en sida som har bara orginalmusik så det är inte några covers. Kanske att man gör en kortare mix från den om den inte har allt man själv vill ha.

Körde hårt på spinningen idag och deltagarna va på de med så det va kul. Alltid så grymt kul när andra är taggade och man kan peppa varandra. Get Fit är alltid fullt ös och härligt svettigt tungt. Känner av vaderna här lite plågsamt att stå i plankorna när vaderna eller iaf vänster vad är så stel. Men lägger man den på andra benet är det ok.

Lite fusk med kalorierna idag dvs lite för mycket men hellre det än för lite. Blev lite smörgåsar när jag kom hem för mat va jag inte sugen på och med jordnötssmör på så gick genast kaloristapeln upp. Fast jag är i förbränning nu efter passet så det är ju helt ok :-)

Dagens bilder



Uppdelningen , om ni tycker lunchen va fet på kalorier beror det på att jag drog i mig 500 g kycklingfärsbiffar med 40 g sås till vilket fick allt att gå i höjden. Måste äta mycket inför de här passen annars pallar jag inte och för mig är ju protein A och O



Träningen som vanligt loggar jag intervallerna som gymnastik i brist på annat tror nog man bränner av lite till ;-)


I morgon laddar jag för styrketräning i gymmet och sedan håller jag ett intervallpass igen :-) Nice

Soc gott

- Veronica

Inga kommentarer: