2013/02/05

Hungrig!!!

Ja gissa om jag va hungrig när jag kom hem ikväll. Brukar sällan vara hungrig efter att ha hållit pass på kvällen eftersom jag drar en dubbel WNT Triple Protein drink innan jag går hem men idag kurrade magen något så fruktansvärt. Tror helgens kaloriminus börjar ge sig till känna . Så en rejäl portion med sötpotatis , kyckling och chili bea satte jag i mig helt utan dåligt samvete he he. Gott och mättande efter att ha hållit spinning och intervallpass. Måste ha energi säger kroppen då matar man denna kvinna annars blir hon galen .

Ser fram emot att slita lite i gymmet i morgon får köra lite armar förutom heavy core innan jag kör ett intervallpass. Blir nog mest bröst och triceps resten får ju sitt på passet

Skrev mitt Zumba Core prov som va lite klurigt faktiskt. Klarade det efter att ha lusläst manualen men många av mina zumbakollegor kliar sig i huvudet fortfarande. Svårt ibland att förstå frågorna och alternativen och vad de menar när man inte är amerikan



Har nästan allt inom Zumba nu :-)

Dagens bilder









Vägen till den här kvinnans hjärta är att ge henne mat när hon kommer hem :-)

- Veronica

Inga kommentarer: