2013/02/24

En riktig Bokwasöndag

Sovmorgon ! Så skönt att inte behöva stressa upp. Behövde inte handla idag för jag hade så liten grupp förra veckan att frysen är full :-) Handlade extra mycket senast när jag beställde hem mat från Mathem. Ska börja näthandla en del igen tror jag så skönt att få hemleverans.

Städade lite innan jag tog en solig promenad till jobbet. Nästan rekordtid idag och jag går ju bara inte springer men det va lite halt hoppas det är mer barmark nästa söndag



Körde mitt Bokwa pass eller iaf igenom mixen typ 1,5 gång det är så skönt med Bokwan man behöver inte ha en färdig koreografi som med zumban så länge man kan sin musik och håller takten som i aerobics fast man jobbar på 32 takter och inte på 8or väldigt skönt faktiskt att bara få ösa och slippa tänka på alla refränger och bryggor mm i låtarna man vill ju bara få explodera och ha skitkul. När det va dags för Zumba kom bara en dam och hon ville testa Bokwa och ville absolut att vi ska ha det på schemat. Kändes jättebra att köra hela passet med henne som testperson

Ett styrkepass med Lotta som ska iform till sitt stundade bröllop innan gubben hämtade mig. Nu får jag vila lite blev bra med steg på mätaren idag. Dagens Nike Fuel resultat ser ni här kanske ska börja visa er veckovis.



Veckan såg ut såhär enl mätaren nu mäter den inte när man styrketränar utan endast när armen pendlar dvs inte hur styrketungt passet är men poängen de speciella Nike Fuel tor jag mäts olika beroende på vilken intensitet man utför rörelserna. Även om man har många steg på mätaren kanske man inte har många Fuel om man bara sniglat fram men färre steg men explosivare så kommer man snabbare upp i poängen

Det här är veckans poäng jag vill ha 6500 poäng om dagen men det är ute alltid man kommer upp i det. Borde gjort det i onsdags men jag glömde sätta mätaren i benet när jag höll spinningen


Bästa söndagen iaf :-)




Alla borde ha en mätare på armen älskar min klart värt varenda krona

Ett jättelass lasagne till middag va jag helt klart värd även om det blir lite dumt dagen innan vägning eftersom det säkert inte passerat genom tills i morgon bitti :P




Har iaf bränner av gårdagens kalorier jag hade extra alltid nått vet inte säkert hur lasagnen ska loggas tror jag hamnade ganska rätt






Ses i morgon nu ska jag få en massage

- Veronica

Inga kommentarer: