2013/02/28

Katt är en tjockis

Katt började kissa blod idag och då blir man ju lite orolig . Ringer veterinär och de tror hon är stressad vilket katter oftast är när de kissar blod och har i regel inte uvi? En antiinflamatorisk spruta och påfyllnad till hennes Feliway borde hjälpa . Älskade mannen åkte med katt och barn till veterinären när jag jobbade. De anser dock att Katt är fet och ska banta så hon inte får diabetes. Suck katten äter inte så mycket och kräks ju upp det mesta och light är ju inte att tänka på för Morris är ju så mager att det inte går. Vi får väl motionera tjockisen lite



Idag är det ju sista februari vilket betyder sista dagen på utmaningen med armhävningar . Det blev 40 st på tå och det får duga med tanke på min armbåge som ömmar . Tjejerna va grymma de med att öka på sina armhävningar det är bra att ha några att utmana ny utmaning startar i morgon

Så här såg månadens helt galna träning ut ni kanske måste klicka upp bilden för att se bättre .



Min Nike Fuel månad ser ut såhär



Tre pass att hålla på gymmet ikväll och med ok närvaro för att vara sportlov och februari med alla virus. Är inte lika trött nu när kvällen är slut dags att ändra lite kanske he he fast jag måste ju tänka på mina deltagare

Hungrig som en varg när jag kom hem så det blev plus på loggen men fortfarande minus på intag vs uttag









- Veronica

Inga kommentarer: