2013/02/04

Måndag

Ny vecka nya tag fast idag kör jag träningsvila förutom ett 30 min prova på pass på Granbacka jag höll på vår prova på kväll. En del nya nyfikna som kom in i en överfull klass :-) Hoppas de kommer tillbaka.

Ganska skönt att ha en vilodag efter den här helgen det har blivit mycket styrka så axlarna ska få ladda om.

Annars hade det inte hänt något på vågen i morse eller på omkretsen heller det är ju visserligen mitt i ni vet vad så det spelar ju ingen roll . Fast det gör det ju inte annars heller, börjar känna att jag tonar upp kroppen nu lite bättre med mitt nya upplägg. Känns bra och hoppas det syns att jag sliter ;-) ska man va snygg i bikini får man slita hund. Längtar till vare träningspass och det är bra känner mig peppad när jag ser resultat.

Vår lilla Blackie avlivades idag så nu får hon va i råtthimlen med sina kompisar utan sin jätteknöl. Tror nog Mimmi har det bra hos sin nya familj. Men nu får jag lov att sälja vår stora bur så känner ni någon som vill köpa en stor fågelbur maila mig havsstierna@hotmail.com


Annars inget spännande alls att redovisa med än dagens siffror



Fördelningen



Träningen kan man ju skippa idag 30 min bollcore är ingen direkt brakförbränning

Ses i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: