2013/02/26

Ny dag för vägning

Har beslutat att fredagar är bättre än måndagar så på fredag är det dags igen. Känner mig ganska svullen just nu har ju inte en regelbunden hormonkurva med de piller jag äter det kan lika gärna vara två ggr i månaden som varannan månad och dagarna kan variera mellan 3-10 så man vet aldrig riktigt vart man är i cykeln.

När man kör de pass jag kör på tisdagar behöver man extra energi och då måste man överskrida dagsransonen av kalorier idag blev det lite onödigt många kunde ha varit lite snålare på kvällen men vad fan jag va hungrig då äter jag.

Ny musik på spinningen är alltid jobbigt de första gångerna när man inte vet hur tungt det är när det väl sitter i pedalerna men det va ok. Ska byta en av låtarna för ljudet på den va så lågt när det är en gammal klassiker så jag måste hoppa av cykeln för att höja ljudet sedan sänka igen och det är störigt. Så här ser mitt pass ut just nu


Det va iaf 4 st på passet fast det va sportlov och flera av de vanliga va borta. Till intervallerna kom bara 1 men passet blir ju inte mindre jobbigt för det. Min armbåge är lite öm men det går bra har inte något rörelsehinder men det gör lite ont i vissa rörelser. Löser sig säkert med en voltarenkur och lindan.

Dagens bilder








Nä nu ska jag be maken trycka på mina trötta skuldror

- Veronica

Inga kommentarer: