2013/02/07

Fullt ös

Älskar torsdagar även om jag är helt slut närmar väl kryper ner under täcket. När jag åkte för att jobba i Spånga idag va jag så trött att jag nästan somnade i bilen på vägen dit. Tog en PWO och lite Loading Drink + 2 Synerlin så jag skulle få fart på min trötta hjärna och poff så hade jag satt ihop en ny merengue till Zumban på typ 5 min till en gammal låt jag körde när jag typ blev instruktör från början i Zumba för snart 2 år sedan. Shit vad tiden går fort har blivit många klasser sedan dess med snitt 2 st i veckan :-)

Iaf körde en timme Zumba fortatte med ett grymt styrkepass på en timme och ett 30 min spinning express. Full fart mycket svett och så underbara människor som kommer på passen. Man blir så glad att hörs hur mycket de gillar mina pass, min energi och förmågan att inspirera dem att köra lite hårdare än de trodde de skulle.

Funderar ofta på hur andra tänker när de planerar sin träning. Jag vill ha utmaningar , jag söker efter pass som ger mig blodsmak och kicken att utmana mig själv. Det är ok för mig att bryta ett pass om jag är deltagare och jag maxat fullt det är väl det som är vitsen med träning att kliva ut som bekvämlighetszon där man är trygg och man vet att det är ok. Tränar man inte för att nå mål även om målet bara är sin egen hälsa ? Ibland måste man kliva ur lådan och göra förändring för att fortsätta hålla sin hälsa eller komma vidare med sin träning och det är det jag försöker motivera mina motionärer att göra.

Åt iaf en brakmiddag som skulle få Anna Skipper att trilla av stolen när jag kom hem. Skit samma jag behöver energi annars kommer jag inte kunna sova. Blir rött på listan idag men fortfarande på kaloriminus så det är ju ok. Plus minus noll är ok om jag vet jag ätit bra mat sedan får man säga vad man vill om makens potatisgratäng den slank lätt ner biten som va kvar tillsammans med middagens tacorester. Mycket kycklingfärs idag eftersom det blev tacos till lunch , ena stora dagbarnet är ledig i morgon så då fick de välja lunch idag och då blev det tacos eller iaf tortillas

Dagens bilder



Översikt i måltider, har börjat göra smoothie till mellis med bär och protein. Loggar mellanmål på snacks/annat



Och träningen



Sov gott det ska jag göra fast maken jobbar natt

- Veronica

Inga kommentarer: