2013/02/16

Glömde visst

Blev inte riktigt som planerat med maten idag :P Tur att jag inte tokdietar iaf

Gymmet på morgonen och fick en skön massage av min stackars vad av bästa Carro. Den vill liksom inte släppa men massagen hjälpte massor borde göra det själv hela tiden. Annars blev det mest axlar och rygg som vanligt på lördagar

Sålde buren råttorna bodde i innan vi åkte till Kista på bio. Gick på Stadium för att köpa skor men de fanns inte så jag fick ringa Barkaby så de kunde lägga undan . Är numera ägare till dessa grymma skor så sköna hoppas jag kan dansa i dem utan att bli galen för min vad behöver det



Bio med barnen som sagt Röjar Ralf somnade som vanligt men det är typiskt mig jag är ingen biomänniska















Köpte pizza på vägen hem fast att vi ätit på donken innan men 3 st pizzor delat på 6 st är ganska bra.

Så någon redovisning får ni inte men jag åt iaf inget godis på bion

- Veronica

Inga kommentarer: