2013/02/09

Bokwa Fitness!

Uppe med tuppen pirrig och förväntansfull åker jag till Hägersten för instruktörskurs i Bokwa Fitness. Har alltid ganska höga krav på mig själv och det gör mig nervös när jag ska visa saker första gångerna innan jag hittat mitt eget sätt att räkna instegen. Men som med allt så blir det kättare när man kan sin musik och vet vad som kommer.

En helt underbar kurs och jag har lärt mig massor så nu vill jag bara sätta ihop min musik mitt första pass och testköra för deltagare när jag känner mig helt redo



Här är vårt glada gäng för dagen. Cedric bredvid mig höll i kursen och va grymt bra och ärlig man va ju inte säker på om man skulle passera kursen eller få gå igen men vi klarade oss :-) så nu är det bara skrivningen kvar men det är ju bara att plöja manualen och se på den film man ska plöja genom innan skrivningen sen är det helt klart :-) Underbara deltagare på kursen oxå. :-)

Behöver jag säga att jag ligger på kaloriminus ? Mitt Nike Fuel band va på över 30 000 steg idag men jag loggar ingen kost och träning idag för er det blir så missvisande logg kommer i morgon.

Tjejerna va på Slottet idag på kalas, inte så glada på bilden maken tog på dem men väldigt fina. Klänningarna från Lindex va fina och allt blingbling passa kanon.





Sov gott

- Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

[url=http://www.freewebs.com/order-amoxicillin/]buy amoxicillin uk no prescription
[/url]pediatric dose amoxicillin mg\/kg
can you buy amoxicillin at a pet store
buy amoxicillin liquid no prescription