2008/03/17

Fick ett mail

Ha ha jag tror jag skrattar ihjäl mig, fick mail från Msn om min blogg. Nu skulle de skicka den vidare till avdelningen som har hand om ner stängda bloggar för att se om den kan öppnas igen. Vad som är störande kan de fortfarande inte svara på men just nu bryr jag mig faktiskt inte tycker den här bloggen fungerar väldigt bra. Kanske kommer det inte hit lika många som på spacet men vad gör det nya människor hittar kanske hit och jag skriver ju faktiskt i första hand för min trogna skara och mig själv. Så det spelar ingen roll om jag raderar varenda inlägg jag skrivit om rasism, nazism och andra orättvisor på msn jag kommer inte sluta skriva om min avsky mot detta. Jag kommer inte heller tveka att lägga bilder på min familj som jag tidigare gjort. Troligtvis är det någon kväppgök som anmält det. Men om de öppnar spacet igen kommer jag radera samtliga bilder där men mina bloggar kommer finnas kvar. Fast jag skulle ju ev få en varning för de kunde inte svara på om det va bilder eller text som var problemet. Om och när jag skulle få en varning visste de inte heller och det är ju ganska coolt att få en varning det lär ju vara första gången jag får det.

Så häng kvar här i min blogg och ta med dina vänner i kampen mot orättvisorna i samhället och allt som hör där till. Häng med i vårt försök att få en familjemedlem till och håll tummarna för att jag fått alla missfall man kan ha nu.

Inga kommentarer: