2008/03/27

Härligt väder

Idag är det en perfekt vinterdag. Inte för kallt, solen skiner och det blåser nästan ingenting. Jag sitter på en bänk i solen och bara njuter medan ungarna klättrar runt. Kan man ha ett bättre jobb?

Pratade med Freja om att hon kanske kan gå på afron med mig. Hon tyckte det lät kul och så vill hon ju gå på löpbandet så jag ska se vad de säger på Granbacka om hon är för liten.

Peter har bokat biobiljetter till de stora barnen så de kan göra nått tillsammans. Mia jobbar ju så hon kan inte gå med. De ska se Spiderwick och den vill jag med se på.

Ikväll blir det styrka och lite löpning före yogan. Många sena kvällar den här veckan. Dessutom har jag en stundande förlossning men den kan ju dröja ett tag till men det gäller att va berädd när de ringer. Hoppas det inte blir på dagen utan kväll/helg så inte jobbet blir lidande

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: