2008/03/18

Klarvaken

Så plingar mobilen till och jag blir klarvaken. Kl är strax efter midnatt och jag har nog sovit några timmar sen Filip och Fredrik försökt hålla mig vaken med sitt skruvade program. Men John Blund segrade fram till min sms signal plingar i 300 decibel 50 cm från mitt huvud. Maken, vem annars? Jo han jobbar i en sovande stad och jag blir klarvaken av att svara på sms, höra plinget som kan väcka döda i ett sovande hem men kan inte över rösta 6 barn på dagarna. Hm fan jag behöver somna igen.

Är heltaggad tro det eller ej inför vårens löpträning. Ska bara springa inne det är för mycket pollen ute. Men det ska bli 3 löp pass per vecka. Kanske inte så långa men tillräckligt för att behöva köpa nya skor. Måndag, onsdag och så tror jag det blir torsdag jag kutar onsdagarna blir ett längre pass de veckor jag inte har konsultationer på kvällen. Fast jag är bara i planeringsstadiet ännu måste ha nya skor först.
Nu måste mobilens batteri laddas. Ni får stå ut med min mail signatur när jag mailbloggar.

Sov gott

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: