2008/03/28

Ska ha klös ikväll

Fick spikmattan idag så gissa om jag ska ligga och njuta på den ikväll. Nja så mycket njutning kanske det inte blir man vet ju inte vilka spänningar som släpps lös när knutar börjar lösas upp. Ska bli härligt att testa iaf.

Borde ha ägglossning i helgen så nu börjar ju planerna på att försöka göra bebis igen. Nu räknar vi inte med att det blir på första försöket med tanke på missfallen men börja öva på riktigt kan man ju göra iaf. Fast gubben jobbar ju natt så fan vet om det kommer att bli nått iaf. Men det är sista helgen nu och på måndag börjar han sitt nya jobb. Nått att fira kanske, nått man inte vill fira är den usla lön på lite drygt 9000 han fick ut den här månaden. Det är fan hur dåligt det är men nu är det ju slut på det och med nya lönen kan man ju börja leva lite.

Ska sälja alla mina scrap grejer , hinner inte scrappa och allt ligger bara och tar plats. 15 kg väger paketet med allt i och det ligger ute på tradera nu. Vill inte sälja det för under 2000 kr med tanke på allt värde det är i det men jag vet inte om jag kommer upp i det jag testar för jag tänker inte skänka bort allt. Bilder finns på gamla bloggen.

Barnen skulle vara tigrar idag, ja inte alla den som först ville vi skulle måla ville inte bli målad själv men 4 fina tigrar fick vi. Mimosa var en zebratiger, Gissa om folk tittade när vi gick ner för att hämta paket på em.

Har fått min nya ångkokare så nu blir det ångkokta grönsaker till middag. Har tidigare kokat med kastrull och durkslag med ett lock över men nu är det lite smidigare att kunna köra fisk/fågel och grönsaker på samma gång.

Inga kommentarer: