2008/03/18

Ingen återvändo

Ok Team Granbacka nu finns det ingen återvändo nu har jag köpt nya löparskor. Så nu blir det att plöa, bränna lite fett och komma iform till Midnattsloppet i augusti. Ska väl ha några mil i benen innan dess hoppas jag. Undrar hur väl man orkar springa om man blir gravid igen, men det viktiga är inte tiden utan deltagandet i temet.

Lowa är så duktig, ingen blöja på dagarna längre när vi är inne. Hon har ju gått på toa sen hon va 2 men nu blir det mer och mer att man bara har blöja ute och på natten. Sällan som det blir misstag inne och det är skönt. Till sommaren blir det hård kör utan blöja så det kommer vara torrt dygnet om till hösten när hon fyller 3.

Har köpt två små grävskopor till barnen att ha ute på gården hoppas det får vara oförstörda. Köpte vajrar och låste fast dem med. Vår gård är så bra att leka på att vi knappt behöver gå iväg någon annanstans för att leka. Vi fixar ju till den själva så det passar oss för vår hyresvärd gör ju inget. Jo höjer hyran gör han varje år nu ska den höjas med 32 kr kvadraten tror jag det va men inget underhåll får man. Fast nu ska de ju göra översyn av alla balkonger så då får vi kanske valuta för pengarna för en gångs skull. Risken att det blir byggställningar hela sommaren är ju stor :( Men blir det bra gjort så är det ok jag hade ju hoppats på att de skulle göra våra balkonger lite större oxå men man kan inte få allt.

Ska iväg på afro snart och jag längtar, sen blir det ett bröststryke pass innan yogan. Har grymt ont i handleden idag så jag får se hur tungt det blir. Ett litet testlöp innan yogan i nya skorna ska jag nog hinna med. Blev ett par Brockers tror jag de heter och mina megafötter brukar aldrig hitta damskor men det fanns idag och det va bra. Annars blir det så brett i fötterna om man har killmodellen som jag alltid måste köpa för jag har stl 40.5. Man måste ju stå stadigt på jorden eller hur. Så jag får se hur stadigt det blir när jag ska hålla balansen på bandet. Men jag hade tänkt mala 30 min minst varje löppass och får jag bar aupp löpkondisen så ska det bli minst 6 km per pass.

Inga kommentarer: