2008/08/04

Att inse sina begränsningar

Känner mig som värsta veklingen. Har grymt ont i mina ljumskar och bak i ländryggen. Känner mig som värsta förfallet. Men det går bra på spinningen så länge jag inte gör snabba jumps och står för mycket framåtlutad utan mer upprätt. Men man får inse sina begränsningar och inte ta ut sig för hårt.


Känns att man började jobba idag när man inte kan lägga sig och vila när man känner. Det va skönt att ha semester under den värsta tröttperioden och även om jag är trött nu med så är det en baggis mot vad det varit.


Nä nu ska jag sluta gnälla. Vet ni hur det öser ner ute? Det fullkomligt pissar allt som inte regnat på hela sommaren. Så nu blir det kanske mycket svamp i skogen.

Nu är det snart CSI dags. Sov gott

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult

Inga kommentarer: