2008/08/29

Så trött

Vet inte om det är förkylning på gång som för alla andra men min hjärna är kokt. Känns som jag kan somna när som helst så det är tur det är kallt ute så man håller sig vaken.


Va och rekade utanför huset där lägenheten vi ska titta på ligger. Jag vet de vill in till stan så jag hoppas 3e parten hör av sig jag har mailat men inte fått svar.


Har svarat på fler lgh men bara en på vår gata och hon har inte svarat. Kanske ska lägga lappar i brevlådorna igen jag vill gärna stanna här uppe. Nu är den dunderfin på bild den vi ska kolla på men med vår värd kan det bli knepigt med att få in någon utifrån som inte köpt sitt kontrakt.


Vi får väl se, ska få hem en annan målare idag för att se vad han tar. Den andra ville ha 25 loppor för 2 sovrum, hall och kök inkl material så gubben vill göra det själv istället men han kladdar så jävligt överallt. Den som kommer idag föredrar tapetsering vilket jag tycker är snyggast. Får se vad han tar. Litar inte på gubbens färdigheter.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: