2017/06/01

Hur fan kan det blåsa så jävligt?

Cykeln stod nästan stilla när jag försökte cykla till jobbet. Tror inte jag haft sådan motvind någonsin jag va helt slut när jag kom fram.

Plockade fram för mitt styrkepass de vanliga vikterna typ 30 på stången, 9 kg hantlar, 15 kg platta och gummiband och körde på passet som vanligt. Fortsatte sedan kvällen med Bollcore och det va ju skönt att det va tre is torr sett nybörjare som kom så jag kunde köra nybörjarnivå för att ladda om inför kvällens HIIT Puls pass.

Kroppen är ju ganska trött efter två pass även om ena bara är core så man kan vila pulsen så är musklerna trötta

Valde idag att köra med 12 kg kettlebell på de flesta rundor när den va upptagen blev det 16 kg med tanke på det tunga styrkepasset tidigare . Benböj med uppkast av boll hade jag 9 kg boll och någon runda 7 kg när den va upptagen . Körde som de andra gångerna 1 varv på 2 min, 2 varv på 4 min och 3 varv på 6 min så 18 rundor totalt men med god marginal så jag valde att vila när jag gjort de fulla rundorna . Tänkte göra så några gånger nu för att sedan smyga på fler reps, först 11 istället för 10 osv. Så svettig men det är fan så kul. 

Inte lika kul att cykla hem men ibte motvind iaf utan jag tog korta vägen och spelade lite Pokémon 😝

Nu burgare till middag är så hungrig 


Glöm inte lägga till min tränings Instagram där små tips kommer då och då veronicaihavetbygger är användaren 



Inga kommentarer: