2017/06/20

Tisdagar = Konditionspass

Cyklade till jobbet som jag oftast brukar men stördes av vägarbeten som gjorde att jag fick ta omvägar och kringla runt. Rött vid alla ljus och bommarna nere vid tåget 😔 Surt när man är kissnödig så man nästan spricker. Nåväl det va fint väder iaf.

Plockade fram för spinning men va rädd ingen skulle komma men min ständige vapendragare svek inte och jäklar vad svettigt pass det blev 

Benen helt slut efter gårdagens alla svingar rumpan som bedövad med det gick hyfsat att köra GetFit passet fast att låren grät.

På vägen hem tog jag en annan väg och jagades av ett oväder som försökte blåsa bort mig. Starka vindar och rejäla regndroppar men jag hann komma hem innan det bröt loss totalt.


Måste nog byta hårfärg på min avatar ska låta håret blekas ut under sommaren så det får vila men kommer återgå till det rosa i höst


Inga kommentarer: