2017/06/18

Virrhjärna

Vet inte vad som hände med min hjärna idag men virrig va den. Började med att gå ut med olika skor 😳 Tur jag bara skulle ut med Eddie


Glömde både min proteinbar och Nocco hemma så det fick bli aminosyror att hålla magen glad

Överkropp som vanligt men jag ökade på vikterna ytterligare lite sedan förra veckan. Några ofrivilligt pga virrig hjärna 

Rodden är

Fortfarande överkomligt lätt så jag kommer öka på vecka för vecka tills det inte blir mer än max 8 resps

Latsdraget fick bli samma som senast kommer öka nästa vecka

Och det va ungefär här hjärnan flippa ut igen och jag kunde inte fatta hur jag kunde göra 10 reps förra veckan och så gick det bara 6 nu 🤔 Visserligen bara räknar fel på 5 kg men det va tydligen tillräckligt . Fick öka seten för att nå volymen 

Säkra 30 kg med stången vill lägga på så fort naprapaten är klar med min armbåge 

Ökade på vikten i flies och det kändes bra. 

Det samma med pressarna

Och axellyften

Inte för att verka tjatig men i regel så ökade jag på vikterna i det mesta. Känner kroppen börjar svara på träningen mer nu 

När triceps fått sitt får axlarna jobba lite 

Avslutar dessa nästan två timmar med högreps i kabelrodd, skulle gjort det i latsdraget men den va upptagen så det fick bli en övning kort idag

Ett styrkepass i gruppträning innan hemgång så nästan 3 timmar styrka idag och cykel dit och hem.

Håller på att planera semesterträningen och kommer nog köra en byggarsplitt där jag kör två muskelgrupper per gång och inte över och underkropp . Ska fila lite på det men en gång i veckan kommer styrkan ligga på gymmet där jag har kabelrodd och andra kabelmöjligheter än jag har hemma. Så ett rygg/bröstpass blir det där 👍

Nä massor av mat i kroppen och ny vecka i morgon

Inga kommentarer: