2017/06/24

Sommarsplitt

Tråkväder idag så jag åkte till gymmet och körde rygg/bröst som kommer vara mitt gympass under sommaren. Det kommer ligga lite rullande när jag har semester men nu blir det lördag eller söndag . 

Började med sittande bred rodd. La vilan på runt 45 sekunder hela passet för art få effektivitet . Kommer på det här passet köra många set före många olika övningar 

Latsdrag är ju given 

Tills armbågen är bra fortsätter jag i kabeln

Ska börja på 18,75 nästa gång med pressarna

Ökade vikten här mot slutet och trycker till latsen rejält

Länge sedan t-bar stod på schemat så jag började med att lägga på 35 kg tar 40 nästa gång 

Avslutade med högreps med V handtag som vanligt för att mata ut det sista


Vädret blev bättre och även mitt humör efter lite korv. Är mitt i ägglossningen och humöret är inte på topp när man är svullen och allt känns skit.

Mimosa och jag tog Eddie på en promenad och testade det nya raidsystemet i PokémonGo


Tagga bilder varje dag med #dagensröding när man gjort över 500 kalorier. En sommarutmaning på Instagram. 


Inga kommentarer: