2017/06/13

Seg deg

Så fruktansvärt trött att det ibte går att beskriva, tycker jag sover, äter som en häst och borde va pigg men troligtvis är det allt gräset som gör mig trött just nu. 

Tog bilen till jobbet då vädret är så varierande och hade inte lust att hamna mitt i en regnskur. Lättade dock upp vilket va skönt så jag kunde ta en promenad efter jobbet 

Occlusionsträningen känns rejält dagen efter fast man inte tror det ska kännas alls men benen är som spagetti. Ja på ett skönt sätt då det tar som fan. 

Idag va det iaf spinning och GetFit. Hade två besökare från Granbacka idag det är alltid kul att träffa gamla deltagare som saknat en.


Kunde inte riktigt ge allt med mina trötta ben men höll planen iaf. Lite jobbigt med andningen när de alltid lyckas klippa gräset utanför när jag ska ha pass. Tur man har bricanyl med sig så inte lungorna exploderar . 

I morgon styrka överkropp kanske bjuder jag på någon film 😉

Inga kommentarer: