2017/06/05

Ingen energi alls

Knappt suttit på hela dagen, hungrig  och trötta ben efter helgens träning och bara det är dåliga förutsättningar för ett bra benpass


Men ok ett försök att göra något vettigt fast jag skulle vilja sova och ligga och käka glass typ

Värmde upp med benböj med gummiband runt knäna. Känns rejält fast det är så lätt


Laddar för kneeling squats en av mina favoritövningar för lår och rumpa

Se film

Började lätt men la sedan på till lite mer bekväma vikter


Håller fortfarande på att labbar med hur jag ska få till det bästa flödet i övningar och tänkte benböj kan komma här med occlusionsbanden på.


Fortsatte med marklyften , lättade vikterna och körde raka mark efter första setet det tar mer i baksidan på mig

Benböj med boll och occlusionsbanden på är självklar på alla benpass enda nackdelen på måndagar är det tunga överkroppspasset man kört på söndagen som gör att man är lite trött 


På med gummiband runt knäna och ner på golvet för Hipthruster 

Se filmen

Man får som sagt väldigt piffas rumpa med banden på 😝


Sittande små lårcurlar. Testade ett annat sätt än tidigare men det blev inte som jag tänkt men låren grät iaf 

Se film


Men sen va det slut. Skulle göra liggande lårcurlar med gummiband. Hjärnan fick tilt och kunde inte alls tänka längre och hur jag ön gjorde blev det fel. Blev tillslut så jävla förbannad att jag sket under hela .( Nu efter jag ätit vet jag hur jag skulle gjort)

Men baksidan är trött och benen med, gick en mil med Eddie men tog det lugnt utan något större tempo 

Är svullen i kroppen och det är bara några dagar kvar till mens och näsan snorar så inget känns direkt perfekt.

Kör HIIT Puls i morgon och hoppas ha energi till det

Nu ska jag äta lite probud glass och tycka synd om mig själv



Inga kommentarer: