2017/06/07

Sovit ikapp lite

Sov som en sten i natt även om sonen inte kunde sova utan låg och pep att jag inte kunde sova. Men jag sov när jag väl fick sova rakt genom hela natten utan att ens gå upp och kissa. Vaknade vid 6 av att jag höll på att kissa på mig

Överkropp idag här hemma . Värmde upp med assisterande breda chins

Måste göra vikterna tyngre eller lägga på ett set till på axelpressana det här är för lätt

Sedan kabeln blev längre är det lättare att ladda på med vikter så magasinet kan stå på golvet. Ska öka på vikterna nästa gång 

Mitt stående latsdrag brukar jag variera beroende på om jag är hemma eller på gymmet. Gillar att få mycket triceps men även Core och kan stå mer framåtlutad hemma och kör med rep som variation 

Se film

Ökade på vikterna på axellyften, med lite vilja och sammanbitna tänder så ställde armbågen upp

Drog upp mig själv och det är inte fjäderlätt 😝

Frontraise med kettlebell och påminn mig om att inte filma sista setet utan första så man inte ser så död ut

Se film

Ville testa ett annat gummiband men de är så jäkla hårda. Funderar på att sätta en krok i väggen jag kan haka fast banden i när jag ror men de kanske inte håller för vikten nu har jag ju satt det i hantelstället och har fötterna emot det

Se film

På med banden som vanligt och resten av passet blev occlusions träning tills armarna va blå


Lite tjatigt med bilder så blunda om du inte vill se men jag vill ha att jämföra med 


Har ganska dåligt ljud eftersom jag släcker i taket då lysröret är så starkt och har en mindre lampa. Ska sätta upp något bättre 

Till naprapaten idag, en som jag aldrig varit hos men som va väldigt duktig , trevlig och verkar verkligen veta vad hon håller på med. Hon ska dessutom skicka mig till en kiropraktor som verkligen kan få loss mitt bäcken hon kunde tydligt se hur det behövdes justeras och jag har ju försökt men alla är för svaga liksom det behövs någon som vågar göra illa mig för att släppa loss det som varit låst i en evighet och lossar det kommer allt säkert bli mycket bättre i min vardag . All smärta i hela bäckenet kanske försvinner och det vore fantastiskt att kunna sitta längre stunder utan att ha ont .

Blev iaf nålad, lasrad, knäckt , tryckt och tejpad


Ny tid om två veckor och vi får se om jag kan röra mig efter alla nålar i skuldror och armar . 


Inga kommentarer: