2017/06/19

Jag brinner upp

Idag fick det bli ett snabbt och effektivt kettlebellpass eftersom jag jobbade sent och hade naprapaten bara en timme efter jag slutat. Så 36 minuter , 23 rundor med svingande av bulor och handväskor 


En ganska juste volym på den korta tiden och jag började med låg vikt och ökade och sedan minskade igen med varierat antal reps. Sen susade jag iväg till naprapaten och fick en rejäl behandling av båda armbågarna , nacke , skuldror och höft. Totalt 24 nålar och så laser på höger armbåge . Nacken ville inte knäckas ut ordentligt och den är troligtvis en del av orsaken till mitt onda eftersom det sitter hårt men om en vecka ska jag tillbaka igen så då kanske det släpper. Det känns bättre i armen iaf så det är bra det är ju resten av kroppen kvar bara 🙄

Tejpades både på armbåge och rygg för att lindra allt ont och sen liniment på axlar och skuldror så det känns som jag brinner upp


Tog en promenad på en mil med Mimosa och Eddie i lugnt tempo mina händer är så spända efter nålarna men det lär nog släppa tills i morgon hoppas jag nu är de kraftlösa

Inga kommentarer: