2017/06/06

No sleep

Men hallå just som jag somnade igår smsade min dotter Mia att hon kräktes blod och skulle åka till Danderyd och ville lämna i Billy den vilda valpen. Som snäll mormor jag är så får han ju självklart komma men han trodde ju det va lektid hela natten så ingen fick sömn i familjen , varken hundar eller människor 🙄 Tur det inte va någon fara med dottern iaf

Höll iaf HIIT Puls och drygt 10 tappra hade släpat sig dit och slet som djur. Sån puls och energi att det inte är klokt. Ska byta plats på hopprep och Mountainclimber så man har mer plats att hoppa när man är många . Tror många fick mersmak och jag överlevde med marginal trots sömnbristen men lovar jag däckade som en sten på em efter en rejäl portion smörgåstårta .

Vi tog en promenad och fyllde på med lite McD 

Skönt med en ledig dag mitt i veckan så här 


Inga kommentarer: