2008/06/07

Bakis?

Vet inte om jag är bakis av all skräpmaten man drog i sig på båten igår eller det faktum att dagarna börjar strax efter kl 5 varje dag och att graviditeten börjar ge sig till känna. Men trött är jag. Ett kort styrkepass med markant lättare vikter och en kondis helt obefintlig gjorde mig helt slut. Inte nog med att man är svullen av värmen man är för seg för att göra nån större atletisk handlig på gymmet. Inte likt mig men jag ska lyssna på min kropp när den säger ifrån och jag får stå ut med icke fungerande tarmar ( 1 dl psylliumfröskal igår och magen säger inget ) och att man dricker kopiösa mängder och lagrav som en kamel.

Men jag är gravid och jag är glad över det tar nya hårda tag när räkan är ute.

Vi ska på utflykt idag, gubben har gjort mat och är nu och tränar innan vi ska gå. Lowa har beslutat sig för att det är Pippi pyjamas som gäller som klädsel idag. Orkar inte käfta med henne som sovit för lite inatt och de senaste månaderna

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: