2008/06/23

Kvällsmöte

Ikväll va en av mina leverantörer på besök och presenterade en ny produkt för viktminskning som jag tycker verkar intressant nog att dels börja sälja i webbshoppen men även som del i viktminskningsprogrammet. Nackdelen kan vara priset på 1200 kr per förpackning men det är nöjdkundgaranti på det så tycker man inte nått hänt på 90 dagar får man pengarna tillbaka. Nått som jag faktiskt är övertygad kommer fungera och kunderna blir nöjda. Jag brukar vara skeptisk till vissa hjälpmedel men det här blir en höjdare. Ligger lite lågt över sommaren med inköp vill tömma lagret inför hösten så det blir inventering i helgen och utförsäljning på en del saker inom kort. Hör av er om ni vill ha realista .

Blev mao ingen träning idag heller så i morgon blir det långpass om jag inte är på förlossningen. Seg unge som inte vill komma ut men igångsättningen är planerad till onsdag så då ska den väl vilja titta ut.

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: