2008/06/14

Obeskrivligt trött

Idag kan jag knappt med ord beskriva hur trött jag är. Knappt så benen vill bära upp mig och jag vill bara sova.

I förmiddags körde jag en halvtimme armstyrka på gymmet. Kör bara 12 kg hantlar nu när jag kör biceps för att inte ta i för tungt. Ska köra bröst och ben i morgon. Känns bra att träna och nu tror jag att schemat passar mig ett tag framöver även om jag är trött. 3-4 spinningpass och lika många styrkepass fungerar bra. Nu ska jag börja köra med pulsklocka så jag inte tar ut mig totalt.

Har fått balkongräcket idag! Lite finmålning i taket och putsning av fönster och räcken så kan vi gå ut igen. Katterna kommer bli helt exalterade och kaninerna ska få ny bur. Sen tänkte jag hitta nån soffa och ett fällbord att ha där ute.

Tro det eller ej men gubben rensar klädkammaren! Jag hoppas han klarar av att kasta all skit han samlar på men inte använder.

Nä nu ska jag blunda lite och lyssna på regnet

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: