2008/06/21

BF +11

Ingne bebis vill titta ut ännu. Mamman har nu gått 11 dagar över tiden och har varken sammandragningar eller en mogen livmodertapp så det dröjer nog några dagar till innan jag får leverera baby. På onsdag är det iaf dead line då blir det garanterat igångsättning på förmiddagen om inget hänt innan. Så gubben planerar att vara barnvakt till alla 6 småttingar halva dagen så jag kan sticka iväg om det som sagt inte dragit igång innan. Skönt de har lugnt på jobbet.

Gubben jobbar bara den här veckan nu sedan semester i 3 veckor, skönt för tjejerna som får börja sin semester redan om en vecka. Blir lite lugnare för dem och de behöver ledigheten. Sedan blir de nog lediga även v 32 med gubben så han har semester igen så de får 6 veckor ledigt från alla kompisarna även om de kommer tjata skallen på mig i bitar. Så det blir lite lugnare aktiviteter med dagbarnen när man får en mindre grupp en vecka, det blir väl bara de 4 killarna som kommer så vi får väl hitta på nått kul. Funderar ev på att åka en Stockholm Sightseeing tur men det vill ju tjejerna oxå åka med på men då är ju pappa med så det blir avlastning iaf men jag måste ringa och kolla vilka dagar det passar bäst med tanke på den turiststormen som är i Stockholm just nu. Det kryllar av dem så man knappt kommer fram med vagnen om det nu inte som idag ösregnade då gick det lättare än någonsin att ta sig fram längs Västra Långgatan ;)

Nåväl jag längtar till semestern så jag kan ta hand om mig själv lite extra.

Inga kommentarer: