2008/06/05

Somnade före Lost!

Va helt slut igår kväll. Gick ut på en liten picknick med grannen Annika och hennes ungar efter jobbet så det blev några timmar nere på ängen innan vi kom hem. Barnen och mig själv in i duschen för att saneras innan jag stupade ner i sängen. Såg lite på Cold Case på 9an innan jag hade tänkt se på Grays anatomy och spela in Lost men jag sov långt innan det började. Barnen somnade även de på 2 röda.

Tur va väl att vi somnade tidigt för två omgångar välling blev det i natt, den första var visserligen bara vid kl 23 men sedan kl 1 va man inte lika pigg på att gå upp.

Nu ska vi ut på picknick med barnen, pappar inte att vara inne i mitt röriga hem som jag inte orkar städa för att det är 30 grader här inne när man inte kan vädra och balkongen är inplastad. Avlider snart.

I morgon är det vår bröllopsdag och då blir det vår sedvanliga tripp med Viking så barnen får leka i bollhavet och så äter vi mängder av osund buffe mat. Tack och lov att det bara är en gång om året

Inga kommentarer: