2008/12/09

Hungrig

Gissa hur hungrig jag var i natt! Vid 2:30 tiden vaknade jag och kunde absolut inte somna om igen. Lowa som snörvlar och hostar sov jättedåligt och vandrade fram och tillbaka mellan våra sängar. Min mage kurrade och jag låg och stod ut några timmar innan jag somnade om. Dessutom har jag mycket kraftigare sammandragningar nu än tidigare, sånna som känns ordentligt bak i ryggen men de flesta kommer på natten och går över sedan. Det övar på och Viggo är så vild fortfarande så hälften vore nog.

Ska överleva på meloner idag oxå och jag hoppas även på morgondagen. Ska på akupunktur ikväll så det kanske kan stilla min hunger lite. Har ju grymt mycket meloner att äta men man blir ju så kissnödig på kuppen. Vattenmelon smakar ingenting den här årstiden så jag hoppas man kan äta vilken sorts melon som helst, när jag googlat på det så ska man ha just vattenmelon men de andra melonerna är ju både mer smakrika och mer att tugga på.

Nu ska jag försöka jaga på lite barn som inte alls tycker vi ska gå ut idag

Inga kommentarer: