2008/12/16

Köpt bilstol

Idag har jag köpt bilstol till Viggo som kan vara fast monterad i min bil och sedan kan man ha babyskyddet när man tar pappas bil ibland och inte vill montera ur. Är väldigt nöjd med valet av stol en Akta Duologic som man kan ha från födsel till 4 år där det både är babyskydd och barnstol i ett liksom. så 3495 kr fattigare blev man men sonen är värd alla pengar som finns i säkerhet.


Så nu ska jag bara kolla om fästet till babyliften fungerar på vår enkeljogger så kan man montera över på den om man inte drar runt på dubbelvagnen annars så får man bara lägga i liften i den. Men jag gillar inte riktigt enkel vagnen kanske så säljer jag den för i regel är det ju bärsjal som gäller för oss och jag har ju dubbelvagnen + x antal vagnar till. Tror jag äger totalt 7 vagnar är det inte lite galet ;)

Inga kommentarer: