2008/12/08

Romantiskt va?

Ett skönt pass på gymmet med bröststyrka och spinning. Känns i benen att man haft 2 v vila.


Gubben körde i ilfart ner till Järna för att köpa piller åt mig i em och jag har snart överlevt första dagen av 3 på melon. Inte världens godaste när de andra får fiskgratäng och nybakta pepparkakor. Men jag gör det ju dels för att få föda hemma men framför allt för att levern ska bli bra så det inte är någon fara för Viggo där inne. Vill ju slippa bli igångsatt och framför allt inte bli akutsnittad. Hua


Trycker på mycket ned nu och man kan se att magen sjunkit en del. Så skönt att kunna andas igen men jag vill gärna slippa alla trehundraelva kuddar framför, bakom och mellan benen.


Ska duscha nu när spygrodan Lowa blivit klar i badet. Hon är så förkyld att det slemmar igen i halsen. Ett av dagbarnen va dålig när det kom hem så snart är väl hela gänget däckat i samma skit jag hade.

Inga kommentarer: