2013/01/30

Död sill varning

Idag blev jag inkallad att hålla ett extrapass på Granbacka och det skulle vara cirkelträning typ. Körde ett bra pass med dem om 4 cirklar varav varje cirkel har 8 intervaller.
1 step up
2 woodshopper med platta
3 armhävningar / planka
4 step up
5 axel övning
6 bicepscurl med stång
7 benböj med stång
8 step up

Dessa övningar a 50 sekunder x 4 gissa om både jag och deltagarna va svettiga och trötta de hade ju förväntat sig ett helt annat pass när de kom men det blev lite akutbyte. Men 19 glada kämpar som va riktigt nöjda himla kul. En äldre dam sa att hon skulle komma på mitt intervall pass när hon kunde :-)

Sen ner i gymmet och en halvtimme tung core för att sedan upp i salen igen och köra intervaller igen. Släpade mig hem och avslutar min kväll med varmamackor, smaskens och inte så nyttigt men det skiter jag i just nu jag vill bara ha energi in att fylla ut musklerna.

Maken fick fota baksidan idag synd att ränderna från bh toppen syns men vad gör det. Lovar att jag inte har gäddhäng det är faktiskt muskler.... :-P



Maten idag blev ju överskott eftersom jag måste ha i mig mat nu men hamnar på minus iaf med tanke på träningen









Nu ska jag muta till mig en massage och ladda om

-Veronica

Inga kommentarer: