2013/01/25

Fredag

Idag är det min fridag vad gäller maten, jag tränar inget på fredagar och vill bara göra som jag vill med maten utan att räkna eller oroa mig.

Inget godis eller snacks dock eftersom vi utmanar varandra i januari så det är förbjudet men mat kommer man långt med. Nu är jag nog så mätt att jag vill kräkas.

Avskyr fredagar eftersom gubben jobbar natt. När jag är uttråkad äter jag och det är inte bra. De kvällar jag jobbar är det inga problem för jag har ingen större aptit när jag tränat hårt men när man bara slappar kommer ät djävulen i mig :-(

Nåväl i morgon bitti är set upp och iväg till gymmet. Blir ett helkroppspass och om jag kommer upp i tid lite kondition oxå. Gubben sover ju när jag tränar så han har ju barnen hemma men 1,5 timme ska jag nog kunna slå ihjäl på gymmet.

Idag somnade hela barnaskaran före kl 22 och jag är ensam vaken förutom den vilda lilla taxen som försöker få igång den större utan framgång :-P

Ligger och tittar på The Last Resort helt ok serie faktiskt finns så mycket bra nu men har jag tur somnat jag tidigt jag med.

Ni får ingen kostregistrering idag

Dagens citat från sonen måste förevigas.

Mamma vet du vad en fisk är? Det är en tupp som är en lax men som kan va under vattnet

Sug på den du
Sov gott


- Veronica

Inga kommentarer: