2013/01/27

Supersöndag

Söndagar är underbara , man sover så länge det bara går, handlar chillar och sedan drar man iväg och jobbar med Zumba som är så underbart

Går till Spånga nu när vädret är ok tar mellan 50 min till en timme att gå och idag tog jag gympaskor istället för vintersports så det gick lite snabbare.

Kom tidigt till Gymmet så jag hann med att köra det tunga corepasset jag brukar köra på onsdagar innan. Gissa om magmusklerna skriker nu efter en timmes Zumba och sedan tunga ben hem i blåsten. Svårt att äta mat när magmusklerna är trötta fast maken gjort en så god fiskgryta. Kan bli min lunch i morgon resterna när barnen äter tortelini.

I morgon är det vågen som gäller igen. Lite knäckande om det inte hänt någonting i morgon med tanke på allt slit. En cm kan man väl få om vågen står still är det för mycket begärt? Ja ja vi får se.

Dagens bilder kommer här. Har lite kvar att äta och om magmusklerna varvar ner lite äter jag kanske en smörgås. Hoppa inte ur skorna nu alla LCHFare jag äter carbs när jag vill så det så annars kan inte mina muskler växa smidigt och vill jag inte tappa dem utan omvandla fettet till muskler blir det på mitt sätt.






Bra med protein idag kände jag skulle behövt lite kolhydrater när jag gick hem från jobbet va väldigt trött men det blev en vanlig proteindrink



Bränt av en hel del. Dvs mer än jag ätit idag det gör att jag nog faktiskt tar den där mackan och låter det bli rött på rutan annars kommer jag ligga vaken halva natten med kurrande mage

Ses i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: