2013/01/12

Tjejmys

Va grymt peppar när jag kom till gymmet allt lirade perfekt efter planen men så sträckte jag mig i nacken. Vilken jävla huvudvärk , huvudet kändes som det skulle explodera hua. Körde på lite till eftersom jag iaf skulle hålla pass.

Idag dekorerade jag mitt hår lite med blommor så tjusigt så





Frisyren jag har nu kan man leka med och det är kul. Man är lite poppig och känner sig lite gladare. Kan inte fatta att jag fyller 39 om en vecka hur gick det till? Förväntas jag bli vuxen nu? Nä jag blir aldrig vuxen kommer alltid vara den som showar runt ha ha

Idag när jag höll pass sa en an deltagarna en äldre man att jag borde showa runt hela tiden det uppskattas att jag är lite galen med glimten i ögat

Droppade in i Solna C idag för att köpa en pump till mammas luftmadrass ungarna skulle sova över på. Vad de har ändrar om där sen jag va där sist. Jag kommer aldrig gilla köpcentrum fy vad folk. Nä vill ni läsa mode mm får ni byta bloggare det händer inte i min värld har annat att tänka på än kläder. Kläder har man för att inte frysa det räcker.

Lowa kom iaf hem ikväll och skulle inte sova över hos mormor blir spännande att se om lille mannen ringer och ska hem han med.

Så det blir lite tjejkväll med Lowa ett långt bad och lördagsgott





Idag ligger jag på plus igen på min lista men inte för att jag ätit onyttigt, jo bean till kycklingen och aiolin till räkorna förstörde allt. Tänkte iaf visa vad jag ätit
Här är lunchen


Middag



Och mellanmålen



Så totalt



Men vad fan i morgon är en ny dag

- Veronica

Inga kommentarer: